Se pare ca in ultimul timp cam nimeni nu  mai e pe Linkedin doar un simplu Java Developer, Manager de Vanzari sau Marketing Specialist.

Cautatorii de job au tot auzit ca trebuie sa isi creeze un “brand puternic” si sa se diferentieze de celelalte milioane de contracandidati, incat au dus procesul pana la un nivel care frizeaza ridicolul.

Astfel ca vedem tot mai multe persoane cu titulaturi de job care, ce-i drept, ii scot in evidenta fata de ceilalti, dar nu neaparat in sensul dorit de ei. Iata cateva din personajele care spera nemarginit de nerezonabil sa obtina atentie sau un job folosind titulaturi care le asigura premii doar in competitia inter-galactica a ridicolului/derizorului:

Capture Ninja Articol

 

Asadar mare grija cand va construiti brand-ul personal! Degeaba vreti sa aratati ca sunteti Zana Maseluta a marketingului sau Zeul galactic al mediului digital, s-ar putea ca imaginea pe care o creati sa fie doar a unei Marcy Bundy (sotia lui Al Bundy) sau al unui Bart Simpson in zilele lor cele mai proaste.

Forta fie cu voi!

  • Distribuie
Autor: Elena Popa

Elena Popa este Senior Recruiter la Adecco Romania, are treisprezece ani de experienta in recrutare si este autoarea cartii de consiliere in cariera “Invitatie la success”. Dupa 10 ani petrecuti in strainatate (sapte ani in Japonia si trei ani in Germania) a decis sa se intoarca in Romania si sa faca o schimbare majora in cariera.