Se pare ca in ultimul timp cam nimeni nu mai e pe Linkedin doar un simplu Java Developer, Manager de Vanzari sau Marketing Specialist.
Cautatorii de job au tot auzit ca trebuie sa isi creeze un “brand puternic” si sa se diferentieze de celelalte milioane de contracandidati, incat au dus procesul pana la un nivel care frizeaza ridicolul.
Astfel ca vedem tot mai multe persoane cu titulaturi de job care, ce-i drept, ii scot in evidenta fata de ceilalti, dar nu neaparat in sensul dorit de ei. Iata cateva din personajele care spera nemarginit de nerezonabil sa obtina atentie sau un job folosind titulaturi care le asigura premii doar in competitia inter-galactica a ridicolului/derizorului:
Asadar mare grija cand va construiti brand-ul personal! Degeaba vreti sa aratati ca sunteti Zana Maseluta a marketingului sau Zeul galactic al mediului digital, s-ar putea ca imaginea pe care o creati sa fie doar a unei Marcy Bundy (sotia lui Al Bundy) sau al unui Bart Simpson in zilele lor cele mai proaste.
Forta fie cu voi!