A venit noul coleg, noul angajat. Si acum… ce urmează?

Pentru a aborda cât mai corect întrebarea de mai sus de către managerii care au nevoie de mai multă claritate sau validare a propriilor decizii și acțiuni, propunem:
Workshop-ul dedicat managerilor implicați în procese de angajare si people management – în ediția gratuită de 4 ore.

Integrarea corecta a noilor angajați are impact strategic, cu implicații în rentabilizarea investiției in capitalul uman.

Structura workshop:

  1. Ce este procesul de integrare a noilor angajați?
  2. Importanța și alinierea strategică a integrării angajaților
  3. Ce presupune mai exact integrarea?
  4. Cine și cum se ocupă de integrare (companii mari vs mici)?
  5. Patru elemente de bază inerente oricărui proces de integrare
  6. Proiectarea unui proces eficient și corect de integrare pentru propria companie

Workshop bazat pe:

  • interacțiune și sharing de informații între participanți
  • abordarea de cazuri practice ale celor din sală
  • utilizarea unor instrumente practice.

 

Numar limitat de 6 locuri.

Workshop-ul are loc joi, 25 octombrie 2018, ora 15:00 – 19:00
Oferim cafea / ceai si ceva dulce.
Adresa: str. Grigore Alexandrescu, nr. 7, bl H, sc. 2, parter apt. 24 (Metrou Piata Victoriei)

Pentru inscrieri va invitam sa discutam pe e-mail (oksana@myhrteam.ro, office@talentreserve.ro) sau la telefon (0726151981).

Talent Reserve
Autor: Elena Popa

Elena Popa este Senior Recruiter la Adecco Romania, are treisprezece ani de experienta in recrutare si este autoarea cartii de consiliere in cariera “Invitatie la success”. Dupa 10 ani petrecuti in strainatate (sapte ani in Japonia si trei ani in Germania) a decis sa se intoarca in Romania si sa faca o schimbare majora in cariera.