Articol preluat de pe website-ul www.vanzari-hr.ro
CRM – avantajele vs. limitarile in procesul de vanzare
Da, stim cu totii deja ca CRM-ul este un tool, un instrument creat pentru a usura procesul vanzarii. Insa, vanzarea propriu-zisa este o activitate atat de sensibila, desfasurata intre oameni si purtata, de cele mai multe ori la diferite niveluri nu atat profesionale, cat umane.
Sa incepem cu o definitie: CRM: Sistem de gestiune a relatiei cu clientii (abreviat CRM dupa en.Customer Relationship Management) reprezinta un set de strategii, politici si tehnologii destinate atragerii, retinerii si fidelizarii clientilor. In sens larg, CRM include activitatile aferente departamentelor de marketing, vanzari, financiar si suport tehnic relativ la clienți, potentiali clienti, furnizori si parteneri.
CRM – avantajele vs. limitarile in procesul de vanzare
Da, stim cu totii deja ca CRM-ul este un tool, un instrument creat pentru a usura procesul vanzarii. Insa, vanzarea propriu-zisa este o activitate atat de sensibila, desfasurata intre oameni si purtata, de cele mai multe ori la diferite niveluri nu atat profesionale, cat umane.
Avantajele sistemelor CRM …. Citeste continuarea aici