Data

26 Sep 2019

Ora

14:00

Adresa

București - Exe Hub, Str. Polonă, Nr. 89, Corp B, Ap B, Parter

În această perioadă asistăm la un fenomen generalizat în piața muncii: dificultatea companiilor de a atrage și păstra angajații potriviți.

Totuși, există companii neafectate grav sau în mod îngrijorător de aceste provocări, atât companii străine cât și cu management 100% românesc. 

Ce fac ele diferit?

Cum putem proiecta și implementa procese eficiente de recrutare  pentru compania noastră, pentru a reduce cu 20-50% dificultatea de a recruta?

În răspuns la aceste dileme și întrebări venim cu un workshop interactiv și aplicat în cadrul căruia să construim, împreună cu participanții,  un plan de acțiune privind creșterea succesului în recrutare în companiile lor.

 

Cui ne adresăm?

Managerilor implicați în procese de recrutare pentru categorii de personal de tip office / white collar / vânzări (pentru categoria blue collar se poate organiza un workshop distinct, dat fiind o serie de aspecte net diferite în procesul de recrutare).

Ne adresăm celor implicați în recrutare: decizie privind nevoia de recrutare, participarea în derularea recrutării și decizie privind persoana selectată în vederea colaborării / angajării).

Obiective workshop:

  • Înțelegerea și abordarea recrutării în context strategic, organizațional și al pieței muncii
  • Clarificarea rolului și impactului managerului angajator în succesul recrutării (+ rolul HR-ului)
  • Înțelegerea și gestionarea comportamentului în etapele pre- în timpul și post interviu
  • Echiparea managerilor cu resurse, know-how și instrumente pentru gestionarea eficientă a procesului de recrutare
  • Familiarizarea cu instrumente și metode de lucru privind abordarea strategică, luarea de decizii, gândire analitică și creativă – în contextul nevoie de atragere a candidaților potriviți.

Temele abordate, în mod particularizat

  • Identificarea și definirea corecta a nevoii de recrutare
  • Specificul procesului de recrutare (piața, provocări, tendințe, cunoștințe și competențe necesare pentru a gestiona recrutarea în mod eficient)
  • Gestionarea efectivă a procesului de recrutare (de la identificarea nevoii până decizia de angajare și până la ofertare)
  • Comportamente adecvate în procesul de recrutare (din partea reprezentanților companiei angajatoare)
  • Comportamente inadecvate / contraindicate, greșeli ce reduc rata de succes în recrutare
  • Cum măsuram succesul în recrutare

Instrumente folosite

Participanții vor primi o serie de instrumente de lucru la o serie de resurse de specialitate,  offline și online,  structurate punctual pe diverse aspecte privind recrutarea.

Instrumente propriu zise de lucru:

  • Cadru pentru analiza proceselor  actuale de recrutare în companiile participanților (puncte forte, slabe, riscuri, lipsuri etc)
  • Exerciții de abordare analitică și creativă a soluțiilor pentru creșterea ratei de succes în recrutare (analiza nevoii, definirea necesarului de noi angajați și roluri, analiza culturii organizaționale, abordări de tip design thinking, mind mapping)
  • Discuții structurate între participanți, punctual pe diverse aspecte din tematica workshop-ului

Consultanți moderatori

Oxana Rusu – profesionist HR cu o experiență vastă în domeniu, inclusiv în recrutare, atât în companii din diverse industrii, cât și în agenția Talent Reserve pe care o coordonează de peste 5 ani. 

Experiență directă în relația cu piața muncii și angajatori, cu un know-how și informare permanentă privind evoluția și tendințele pieței locale, dar și internaționale.

 

 

 

 

Elena Dionisie – cu exoeriență de HR în companii, dar și în calitate de consultant, acoperind arii precum recrutare, dezvoltarea angajaților, diagnoza organizațională, managementul performanței. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Durata: 2 ședințe a câte 3.5 ore de lucru

Date de desfășurare:

Ședința 1:   joi, 26 septembrie 2019

Ședința 2:   joi, 3 octombrie 2019

Interval orar: 14:00 – 18:00

Eveniment din trecut. Formular de înscriere dezactivat.