Date

9 Nov 2019

Hour

9:30

Address

București - Exe Hub, Str. Polonă, Nr. 89, Corp B, Ap B, Parter

Succesul in job si in carieraSuccesul într-un job nou poate fi determinat de factori precum competențele unei persoane, însă adesea vedem persoane capabile, competente și cu potențial care însă nu trec de perioada de probă când încep un nou job. Uneori poate în repetate rânduri. Ce altceva mai contează la pentru asigurarea stabilității angajatului – ceva ce ține de persoana sa? Cum putem crește șansă să trecem de perioada de probă, primele 90 de zile? 

În esență  succesul în fiecare job este o imagine a succesului în carieră, per total. Astfel devine important ca prin fiecare  experiență profesională, să ne asiguram trecerea corectă către  o nouă etapă a carierei noastre. Prin intermediul acestui workshop ne propunem să creștem rata de succes a noului angajat în noul job (stabilitate, performanță, apreciere, recunoaștere, șansa de dezvoltare ulterioară)

Cui ne adresăm

Categoria largă de persoane – angajați în poziții white collar (office / inginerie / sales) – non-manageriale.

Mai specific, persoanele din categoria de mai sus se află în una din următoarele situații:

  • urmează să facă o schimbare de job
  • au început de curând un nou job
  • sunt interesate sa redreseze actuala situație și să aducă noi perspective și abordări pentru a-și asigura succesul la jobul actual.

 

Obiectivele workshop-ului Succesul în noul job – primele 90 de zile

  • Dezvoltarea capacității de a identifica factorii de succes în cadrul unui job
  • Identificarea comportamentelor și atitudinilor care facilitează succesul în job
  • Identificarea comportamentelor și atitudinilor care blochează succesul în job
  • Crearea unui plan individual privind succesul în job și în carieră

Tematici

  • Noțiunile de job, profesie și cariera – în contextul actual al organizațiilor agile și schimbărilor aduse de tehnologie
  • Contextul macro în cadrul unui job nou și a unei companii
  • Care sunt rolul, așteptările și rezultatele din partea noului angajat
  • Succesul la locul de muncă – ce este, cum îl măsurăm
  • Comportamente și activități asociate cu asigurarea succesului la noul job
  • Comportamente și atitudini contraproductive și în antagonism cu succesul la locul de muncă
  • Plan de dezvoltare și antrenare comportamente care asigură o carieră de succes pe termen lung – planuri individualizate

 

Mod de lucru

  • Utilizarea studiilor de caz particulare ale participanților la workshop
  • Exerciții
  • Jocuri de rol
  • Dezbateri
  • Autoanaliză
  • Plan de acțiune

Consultant moderator

Oxana Rusu – profesionist HR cu o experiență vastă în domeniu, inclusiv în recrutare, atât în companii din diverse industrii, cât și în agenția Talent Reserve pe care o coordonează de peste 5 ani. 

Experiență directă în relația cu piața muncii și angajatori, cu un know-how și informare permanentă privind evoluția și tendințele pieței locale, dar și internaționale.

 

 

 

 

 

—————————————————————————————–

Interval orar desfășurare: 9:30 – 17:00